Merry christmas!

Lieve allemaal,

Ik wens jullie een fijne kerst. Met familie, vrienden, cadeautjes, eten, gezelligheid en samenzijn. 

Fijne Kerstdagen 2015

Ik hoop dat je deze kerst even stilstaat bij wat je allemaal hebt in het leven. Misschien heb je niet álles wat je wilt hebben, misschien heeft vriend(in) X wel dingen die jij zou willen hebben. Maar wat geeft het? Kijk naar wat je al hebt, en als er dingen zijn die je wilt hebben: hoe ga jíj ervoor zorgen dat je ze krijgt? Je bent verantwoordelijk voor je eigen geluk.

(Sidenote: bovenstaande is iets waar ik aan wil werken in 2016, gelukkig zijn met wat ik wél heb)

P.S.: Over een maand stap ik op het vliegtuig naar Ghana! Zijn er dingen die je wilt weten (hoe boek ik een vliegticket, visumaanvraag, wat neem ik mee, wat ga ik doen etcetera)? Let me know!

Liefs, Jennifer

Merry everything and happy always

Geef een reactie

