Get ready for Ghana: VIDEO Terugblik op 3 zomers in Ghana

Over precies drie weken stap ik op het vliegtuig om de volgende dag eindelijk weer in Accra te landen. Om een beetje in de stemming te komen en lekker herinneringen op te halen, heb ik mijn allereerste Youtube-video ooit gemaakt. Kijk je mee?

DSC01217.JPG

Het heeft me bloed, zweet en tranen gekost maar met trots presenteer ik mijn eerste Youtube-video op mijn eigen kanaal Living the Ghanaian dream. Ik ga er geen Oscar mee winnen, that’s for sure, maar zo voor een eerste keer vind ik het helemaal geen slechte video. Enjoy Ghana paaaaaa!

 

Liefs, Jennifer

One thought on “Get ready for Ghana: VIDEO Terugblik op 3 zomers in Ghana

  1. Pingback: Story behind the picture #4 |

Geef een reactie

