UPDATE: I made it!

I made it! Het duurde even maar ik kan eindelijk melden dat ik het gehaald heb. Wil je weten waarom ik het pas zo laat kan melden? Je leest het hier!

I made it! It took some time but I can finally tell you that I made it. Do you want to know why I can tell you after so long? I will tell you here!

Allereerst: ik heb een goede reis gehad! Lang, erg lang maar goed. Op de vlucht van Istanbul naar Accra had ik zelfs drie stoelen voor me alleen, dus dat was echt heerlijk. Istanbul is wel het verschrikkelijkste vliegveld waar ik ooit een overstap heb gemaakt. Heb ik iets gemist of is het gewoon heel erg saai daar? Weinig winkels, weinig eetgelegenheden? Niet echt een aanrader dus.

Ik ben hier dinsdagavond aangekomen en de hitte was een klap in mijn gezicht haha. Gelukkig ben ik nu wel weer gewend. De middagen zijn het ergst, de ochtenden en avonden zijn wel te doen. Vanmiddag gaan we waarschijnlijk naar het zwembadje (letterlijk, het is misschien tien bij 4 meter). En morgen gaan we naar Kokrobite (strand), dus dat komt wel goed.

Verder hebben we op de planning staan om maandag of dinsdag naar Tamale te gaan, en dan gaan we een paar dagen daar na eindelijk naar Mole. Maar goed, ik ben in Ghana. Plannen veranderen met de seconde hier.

Op dit moment typ ik dit in een internetcafé omdat het me nog niet is gelukt om internet op mijn laptop te krijgen. De jongen van dit café weet wel hoe het moet zegt ie, dus dat gaan we morgen doen. Ik hoop dat ie het aan de praat krijgt, want ik heb leuke ideeën voor blogs. Terwijl ik dit schrijf valt de elektriciteit uit, dus waarschijnlijk komt deze blog nog later dan gepland online.

Helaas lukt het me niet om foto’s te posten.

I had a safe journey. It was long, very long but it was fine. Istanbul is a very boring airport to have a transfer. From Istanbul to Accra I had three chairs in the airplane, so I slept the whole time. I came here on Tuesday evening and it is very hot. For today we planned to go to the swimming pool and tomorrow we are going to Kokrobite (beach). We have plans to go to Tamale and Mole next week, but in Ghana everything can change by the second.

I am writing this in an internet cafe because I couldn’t fix the internet on my laptop yet. My battery is low and the electricity is off so this blog will probably come online next week or so.

Sorry I can’t post any picture.

3 thoughts on “UPDATE: I made it!

  1. Hahaha hoe herkenbaar dit 😀 Geen internet, stroom uit… welkom in Ghana hahaha 😛 Ik heb in de tijd dat jij aan het reizen was trouwens Istagram genomen! Ja echt ik heb de laatste jaren onder een steen geleefd: dit is leuk joh! Ik heb je al gevonden inmiddels 😀 Veel plezier en hopelijk heb je snel Internet!

    Liked by 1 persoon

    • Haha we hebben het hele weekend thuis geen elektriciteit gehad. Nu stuiten we op het volgende probleem: we willen morgen naar Tamale en Mole reizen, maar ik weet niet of ik nog genoeg contant geld heb. Zijn de atms natuurlijk allemaal buiten gebruik, arghhhh haha. Hahaha ik ben ook nog niet eens een jaar op instagram hoor, dus het valt wel mee! Ik zag het ja, ik weet niet zeker of ik jou nu ook volg want ik was op mn mobiel (en ik ben niet zo handig haha)

      Liked by 1 persoon

      • Ohhh ja zal je net zien kun je nergens geld halen… Wel veel plezier als het lukt om te gaan! Mole is echt mooi! Ik weet niet of je mij volgt, moet je even kijken bij mij en dan zie je vanzelf of je mij volgt of niet 🙂

        Like

Geef een reactie

